What psychiatrist should know about Lyme Disease?

Co psychiatra powinien wiedzieć o chorobie z Lyme?

link: http://www.ilads.org/PsychiatristBrochure.pdf

5 komentarze :: What psychiatrist should know about Lyme Disease?

  1. Boże... Choruję na neuroboreliozę, jak przeczytałam ten artykuł to ciśnienie znacznie mi sie podnioslo.
    Jeśłi takie wytyczne mają nasi lekarze, taką wiedze posiadają... to borelioza i choroby odkleszczowe sa epidemią, która wybuchnie już niedługo. Nawet nie wiemy ilu chorych jest w Polsce, ile osób umiera z powodu kleszcza bo jest źle zdiagnozowana i źle leczona.
    Ja przez prawie 10 lat miałam inne rozpoznanie, i jestem już osobą niepełnosprawną... Moje dzieci cierpią przez tego małego pajęczaka.
    na razie trzymam recepty w ręku i mnie nie stac na wykupienie... bo przecież standarty i wytyczne leczenia są zupełnie inne.
    Jak żyć w tym kraju??? Lepiej umrzeć.

  2. Tylko dlaczego komentarz dopisalo mi tu, a nie do artykułu powyżej?
    Chodzilo mi o: Kleszcze: historia prawdziwa – polemiki i odpowiedzi

  3. Bardzo ważna jest edukacja społeczeństwa oraz to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o tym, że borelioza to bardzo poważna choroba. Niestety ukąszenia przez kleszcze są bardzo często bagatelizowane, co prowadzi do późniejszych powikłań w trakcie choroby. Koniecznie w przypadku ukąszenia należy poddać się odpowiednim badaniom.

  4. Znam osobiście jeden przypadek neuroboreliozy, w którym występowały również zaburzenia psychiczne, związane głównie z pamięcią, nastrojem i percepcją.
    Jeśli szukasz jakiejś strony z dodatkowymi informacjami, polecam ze swojej strony serdecznie, czytaj więcej pod tym linkiem.

  5. Świetny artykół, bardzo rzeczowy. Szkoda, że tak rzadko się porusza temat boreliozy i uświadamia ludzi. Jest to okropna choroba, ze strasznym przebiegiem. Uważam, że testy na boreliozę powinny być darmowe i dostępne dla kazego. A tymczasem czyta się, że testy, które są pokrywane prze NFZ są często zafałszowane i nie podają dobrch wyników..

Prześlij komentarz